Навіть Facebook був вимушений визнати нещодавно, що для того, щоб розвивати новий інформаційний продукт на американському ринку, в основі якого місцеві новини, їм не вистачає, власне, місцевих історій та новин.
Для українських місцевих медіа це позитивний сигнал про великі можливості. Робіть більше якісних місцевих історій та новин – і матимете велику лояльну аудиторію!

А ще один позитивний сигнал – у тому, що в США місцеві видання, намагаючись вижити, вже далеко не перший рік скорочують персонал. Нам в цьому сенсі легше. Переважна більшість редакцій українських локальних медіа мають дуже невеликий штат, та й заробітні плати у нас, скажімо прямо, невисокі. Отже – позитив у тому, що падати вже майже нема куди, і гірше, імовірно, не буде. Тому завдання – зростати.

Шукаючи ваш власний шлях уперед – вивчіть тенденції розвитку ситуації в американських місцевих новинах, які підготували дослідники з Центру Шоренстайна Гарвардського університету (Shorenstein Center, Harvard Kennedy School).

Дослідження мовою оригіналу (англійська) – тут: Shorenstein Center .