Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram зростає завдяки аудиторії 19-27 років, а джерелом росту аудиторії Facebook, переважно, є користувачі, віком 39+. Про це йдеться в дослідженні комунікаційної агенції plusone

Після масового видалення фейкових акаунтів весною 2019-го року показники кількості українських користувачів соцмереж різко впали, та вже за кілька місяців повернулися до попередніх значень. А станом на початок 2020 року  навіть зросли

 

Стрімко зростає популярність Facebook Messenger: упродовж останніх чотирьох місяців його аудиторія збільшилася на 1,5 млн і тепер складає 8,7 млн користувачів. При цьому загальна аудиторія, яку можна охопити через рекламний кабінет Facebook, нині складає 19,5 млн користувачів.

Facebook суттєво втрачає українську аудиторію у віці до 33 років – дослідження

У другій половині 2019 року Facebook в Україні ріс дещо швидшими темпами, ніж Instagram.

Facebook суттєво втрачає українську аудиторію у віці до 33 років – дослідження

Україна залишається одним із лідерів за проникненням Instagram у порівнянні із сусідніми країнами та великими європейськими державами. Facebook в Україні має більший рівень проникнення, ніж у сусідній Молдові та Німеччині, але менший, ніж у Польщі й Туреччині.

Facebook суттєво втрачає українську аудиторію у віці до 33 років – дослідження

Україна займає друге місце у світі за часткою жінок-користувачів Facebook і входить до топ-10 держав за часткою користувачок Instagram.

Facebook суттєво втрачає українську аудиторію у віці до 33 років – дослідження

В українському Facebook жіноча аудиторія переважає чоловічу в усіх вікових категоріях.

Facebook суттєво втрачає українську аудиторію у віці до 33 років – дослідження

Найбільше прихильників Facebook серед 33-річних. Втім, Instagram також не пасе задніх: він істотно випереджає Facebook і активно зростає у вікових групах до 27 років.

Facebook суттєво втрачає українську аудиторію у віці до 33 років – дослідження

Instagram втрачає аудиторію до 19 років. Причиною такого падіння може бути активний відплив користувачів до інших сервісів, наприклад, до TikTok.

У Facebook з молодіжною аудиторію ситуація більш драматична. Протягом останніх 10 місяців соцмережа мала чіткий тренд на відтік аудиторії у віці до 33 років. Однак цей спад компенсовувавс приток користувачів у віці 39+.

Два різких падіння серед 18-ти та 25-річних, ймовірно, є наслідком масової деактивації фейкових акаунтів в обох соціальних мережах в травні 2019 року.

Facebook суттєво втрачає українську аудиторію у віці до 33 років – дослідження

В усіх регіонах України, окрім Харківської області, Facebook популярніший за Instagram.

Facebook суттєво втрачає українську аудиторію у віці до 33 років – дослідження

Весь текст дослідження можна завантажити за адресою: https://plusone.com.ua/research

 

Джерелоhttp://watcher.com.ua/2020/03/12/facebook-suttyevo-vtrachaye-ukrayinsku-audytoriyu-u-vitsi-do-33-rokiv-doslidzhennya/